wtorek, 20 grudnia 2011

zobacz moimi oczami to, czego nie dostrzegasz .

no to jestem.
Dowiedziałam się właśnie , że mam iść dzisiaj na próbe! - fajnie.
Nie wiem kiedy ma być ta wigilia w Domu Kultury , ale nie wystąpie w niej na pewno o_O
..i tak siedze sobie w domu i sie nudze . Opatrunek jest taki niewygodny :| :D
Zdobyłam nową ciekawą książke , więc zaraz zabieram się za czytanie , ale jeszcze musze pomóc mamie w sprzątaniu,bo chora jest. Wstawie 'jakieś' zdjątka i uciekam :))
wreszcie zrobiłam porządek z moimi szponami . xd

prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia.

mniam <3
 Mimo tych wszystkich problemów , zmęczenia ..
 Dzięki wspomnieniom moge 
uśmiechnąć się w najgorszej sytuacji .♥ 


1 komentarz:

  1. Ooo nie wiedziałam, że prowadzisz bloga :)
    Coś czuję, że będę częstym gościem :D
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń