niedziela, 27 listopada 2011

Wikand . xd

W piątek odbyła sie wycieczka do kielc  klas pierwszych .
Byliśmy w kinie na Bitwie Warszawskiej , fajny był film nawet, tylko z Alką ziałyśmy cały czas . Na szczęście nie było nas tak słychać . ;* Mieliśmy też troche czasu na Fast Food-y  i pózniej powrót na odwozy ;)
Podobało mi się i śpiewaliśmy cały czas w autobusie i śmichu było ,ale potem sobie uświadomiłam , że pare rzeczy bym pozmieniała
..Rudy , Rudy się żeni, Rudy , Rudy się żeni.. ;** .
zdj z wycieczki jutro bd .


 hahaha ! ;d


 idyyjota ;d ;*

 ..a oto prosze bardzo Danielek (mam nadzieje , ze mnie nie zabije ;*) ;PP



Po południu .
18-stka Rafała w Mujczy(pod kielcami)
..i miałam zostać na noc , ale nie mogłam się skupić i w ogóle miałam zły humor - więc przyjechałam wieczorem .
zdj.



Sooobota ! <3

Byliśmy z Alą na ostatkach , pierwszy raz ! :) :*
<cwaniak>
Było suuper , pracowałyśmy też jednocześnie ! a wytańcowałyśmy sie zo hoho !
siedziałyśmy koło takich fajnych panów . ;D przeee chłopy..
wiem , że jeden miał ksywke : Wapno .;p

-..co?!                                                       
- Wapno !                                              
no cóż po prostu było wspaniale . ;>  Uwielbiam z Nią tańczyć . <3



cwaniak..zasiadł w mojej głowie i siedzi . :*

1 komentarz:

  1. Ala obcieła grzywkę ?! O.o
    Nie poznałam jej. ;) Miałam już dzwonić i się pytac co to za dziewczyna w czarnych wlosach. :*

    OdpowiedzUsuń