niedziela, 4 grudnia 2011

Dzisiaj troche popiszemy ,bo jeden z czytelników powiedział , że z blogiem 'schodzę na psy' . 
;p
Więc , wczoraj od rana byłam w Staszowie , aby kupić  prezenty dla Pawła i Ali . We wtorek mikołajki klasowe , a w sobote Ala najprawdopodobniej bibe robi ;x

Tułałam się po Rynku , bo nie wiedziałam co kupić , ale kupiłam i mam nadzieje,, że się spodoba .. . ;p ;* 
Pózniej całą sobote przesiedziałam w domu . ;p 
Dzisiaj wstałam ok. godziny 11 , śniadanie zjadłam o 13 . xd  Zroobiłam taaaki dobry obiaad , że jestem z siebie dumna . Rosołek mi sie udał że mniam, mniam ;D 
Mila leży w szpitalu . Nie wiem co tam sie z nią dzieje , przyjedzie dzisiaj to zobaczymy . ;* 
aleeż się opisałam ;D  
 a sobie kupiłam :

leeeń. _<szok> ;PP


 Oczyyy 
- `Przecież wiesz, ile dla mnie znaczysz.`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz