niedziela, 11 grudnia 2011

Nieeedzieeela . ! :)

Dzisiaj na obiedzie byłam u babci w Staszowie , o jejku jaki był doobry ♥  :D
Pózniej pojechaliśmy do szpitala , ale lekarz nic ciekawego nie powiedział . Mam inną , nową maść i zobaczymy czy sie będzie goić . :)
Przyjechaliśmy do domu i nic nie robiiłam :d Jutro też nie ide do szkoły i się byycze , czujesz to ?! :D
Nareszcie mam konto doładowane , bo można było umrzeć ;p We wtorek mam występ w domu kulturyy , jak ja wyjde z takim ryjkiem ? <załamany>
 wynik dzisiejszego, napływu głupoty . Śpiąca jestem , więc nie chciało mi sie cudować.. ;) :

 Baakuś tluskawkowy . :*
są kilometry, które bolą.;*

 hahahaha xd nasz wisielec ! A ;***



 jak awaatar xdd

Niektóre rzeczy nie wrócą i to czasami boli.

Dlaczego nie żałuję? Bo każda chwila stworzyła mnie dzisiejszą.

zamierzam sie usmiechac bo na to zasluguję .
za dużo wspólnego, żeby nagle żyć osobno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz