niedziela, 22 stycznia 2012

-przekraczasz granice. - to ich nie stawiaj .

No , więc już po Biwaku i powiem szczerze , że mi się poooodobaało , bardzo nawet , chciałabym jeszcze z dwa dni . :D x3
Pierwsza noc była najlepsza , spałam z 1,5 godziny . xd Uwielbiam nocne rozmowy i w ogóle tak sie bardziej wszyscy poznaliśmy xd
Cóż bd pisaaać więcej , fajniee , tylko telefon zgubiłam, miejmy nadzieje , że sie znajdzie.. :|
  Jeżeli ktoś będzie miał zdj z biwaku to wstawie :)
Jutroo do szkoły i 2 sprawdziany ,, fajnie ? 
mam nowy nr gg , wiec na tamten nie pisać , jęsli ktoś chce - pisać to dam . ;] 


gdy już postanowisz odejść, nie mów mi tego. Zrób to jak najszybciej, by jak najmniej bolało. Nie przychodź, nie tłumacz.Idź swoją drogą. A gdy kiedyś postanowisz wrócić, nie martw się, nie zastanawiaj się, nie wahaj. Zawsze możesz tu wrócić, nie wyjaśniając mi nic. Nie chcę wiedzieć. Po prostu będę czekać, stało się to moją codziennością. Przyjedziesz, a ja jak gdyby nic, po prostu będę.


Totalny burdel w sercu, gdy myśli kłócą się z uczuciami.


blisko Ciebie. rozumiesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz