niedziela, 15 stycznia 2012

siemson . ;)
W dzisiejszym poście chciałabym się skupic na wczorajszym dniu , bo był fantastyczny :D ;*
 Rano zostałam bardzo fajnie obudzona . ;D i miałam iść na trening , ale  mnie brzuch niezle bolał , więc nie poszłam .. :| Ale po południu zadzwoniłam po Boczka na herbate m.in xd Pogadaliśmy i tak dalej , a wieczorem przyszła jeszcze Ala i Michał przyszedł do domu . :) Taki fajny dzień , a  śmiechu ile było. hyhy ;*
"jak tak na was patrze i was słucham, to ciesze się ,żę was mam" kooochany ;d ;****
Dzisiaj .
Dziasiaj spałam tak do 11 , znowu troche sprzątania , a niebawem będziemy mieć gości .  ;)



..i potrafią , tak wszyscy razem po prostu leżeć na łóżku i  śmiać się , oraz gadać przez cały dzień ! 

tłumaczenie Gotye - Somebody That I Used To Know

:

Wczoraj i dziś myślałem o tym jak byliśmy razem
o tym jak mówiłaś,że ze szczęścia mogłabyś umrzeć.
Wmawiałem sobie,że jesteś tą właściwą
ale czułem się tak samotnie w Twojej obecności
lecz to była miłość i ból który do tej pory pamiętam.

Możesz się uzależnić od pewnego rodzaju smutku
jak rezygnacją do końca
zawsze końca.
Więc kiedy stwierdziliśmy,że to nie ma sensu
powiedziałaś,że możemy zostać przyjaciółmi
ale przyznaję,że cieszyłem się,że to już koniec.

Ale nie musiałaś odcinać się ode mnie.
Zachowywać się jakby to wszystko nigdy nie miało miejsca,
a między nami nic nie było.
Nie potrzebuję Twojej miłości,
ale traktujesz mnie jak obcego,
a to nic przyjemnego.
Nie musiałaś uciekać się do tak błahych rzeczy-
przyjaciół naliczających Twoje rekordy
i zmiany numeru telefonu.
Chyba tak naprawdę tego nie potrzebuję,
teraz jesteś tylko kimś kogo dawniej znałem.

Wczoraj i dziś myślałam o tych wszystkich razach kiedy mnie oszukałeś.
Sprawiałeś,że wierzyłam,że to wszystko było moją winą.
Nie chcę żyć w ten sposób,
wczytywać się w każde słowo, które wypowiesz
Powiedziałeś,że sobie odpuścisz
a ja nie musiałabym Cię przyłapywać na obsesji na punkcie kogoś kogo dawniej znałeś.

Ale nie musiałaś odcinać się ode mnie.
Zachowywać się jakby to wszystko nigdy nie miało miejsca,
a między nami nic nie było.
Nie potrzebuję Twojej miłości,
ale traktujesz mnie jak obcego,
a to nic przyjemnego.
Nie musiałaś uciekać się do tak błahych rzeczy-
przyjaciół naliczających Twoje rekordy
i zmiany numeru telefonu.
Chyba tak naprawdę tego nie potrzebuję,
teraz jesteś tylko kimś kogo dawniej znałem.

..dawniej znałem
..dawniej znałem..
kogoś

-ULUBIONA ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz