poniedziałek, 2 stycznia 2012

Sylweester !

Witam po Nowym Roku .. ;))

Zacznę więc od sobotniego ranka , o 8 poszłam do Ali , bo miałyśmy jechać do Staszowa na zakupy o 10 miała dołączyć do nas Ania z Michałem . Miąłyśmy 2 godziny lonego czasu , więc poszłyśmy do Ali babci ;)) Tak opiekowałyślmy sie ośmiomiesięcznym Juleczkiem ;* Jest przesłodki !

Pózniej poszliśmy pod Tesco no i dwójka do nas dołączyła , zrobiliśmy zakupy , ale były śmiechy ;D ;*

Wieczór x3

Wszyscy u Ali zebraliśmy się już o 6 . Zaczęliśmy od pieczenia wspólnie ciasteczek ! haha ;d zamieszanie było xd , ale wyszły bardzo doobre , a pózniej to juzzz było , było . ;D oglądalismy filmy , ale to tylko tak z 20 min bo nam sie niechciałao , tańce , i wgl BIIBA ! ;** siedzieliśmy do 6 bo jeszcze w kenta graliśmy i rózne bajery :D Ogólnie sylwesteer uuudaany !
Kochaam ich normaalnie ! :*
Mam fiilmiki , ojojoj , ale to juz jakoś przez gg albo co - A ;>> tęstnimy ;(









 Nie obeszło sie bez sweet fotek w lustrze . :D














 Zaa nowy rook !






2 komentarze:

  1. Na samo wspomnienie śmiać mi się chce . :D
    Ja też tęskniee , :( ;***
    byle do ferii ! :D

    OdpowiedzUsuń